Bu ara sabahları gerinmemle kramp giriyor. Tamam acısına alıştım, biraz sabredince geçiyor ama bu sefer bacağımın arkasında kasılma gibi izi kaldı. Bir acı yok tabii ama sürekli rahatsız bir his. Ovdum, bacağı gerdim, yürüyüşe çıktım; geçmiyor. Ne yapılabilir bilen var mı?