Zelihaferhat Kızlar 23 haftalık hamileyim ve sirtimda aşırı ağrı var ellerimde uyuşma var sizdede öyle oluyor mu normal mi acaba çok kötü 😔
deletedmom351 Benim parmaklarım ağrıyor sabah kalkınca özellikle bel ve sırt ağrılarını saymıyorum bile salı günü kontrolüm var doktora sorucam bende
Zelihaferhat deletedmom351 benimde ilk defa böyle oldu yatamıyorum çok kötüyüm nedenini merak ettim bende hastaneye gidince kesinlikle sorucam
Zelihaferhat NeslihanPiaAbac yok canım ilk defa oldu böyle çok agrım var sırtımın tamamı agiriyor ve sağ elim daha çok uyuşuyor bende anlamadim ki niye oldu böyle korktum bebegime birşey mi oldu acaba
NeslihanPiaAbac Zelihaferhat yok bel ağrısı sırt ağrısı bebekler büyüdükçe çoğu annede oluyor öne baskı yaptığı için.El uyuşması bende var ve ödemden dolayı sinir sıkışması(karpal tünel sendromu) olmuş özellikle üç parmağımda uyuşma var.Belki siz üstüne yatıyorsunuzdur o yüzden oluyordur
Zelihaferhat NeslihanPiaAbac doktoruma sorucam bakalım ne diycek şuan ağrıdan yatamıyorum inşallah geçer teşekkür ederim bilgileriniz için
NeslihanPiaAbac Zelihaferhat rica ederim keşke bi faydam olsaydı.Yatarken sırtınıza yastık koymayı deneyin belki faydası olur.Sağlıkla gelsin bebeğiniz🌷