Kızlar normalde adetim her zaman düzenlidir. 28 günde bir oluyorum . Fakat bu ay 3 gün erken oldum . Ve adetim 2 gün sürdü . Çok az bir enfeksiyonum vardı. 1 hafta ilaç kullandım bunun yüzünden 2 gün adet olmuş olabilir miyim ? Hiç başınıza böyle bir şey geldi mi 😔 Adetim düzensizleşecek diye korkuyorum..