4 gün sonra spinal sezaryen olacağım. Haliyle heyecan ve korkular artmaya başladı. Her doğumun kendine göre zorluğu vardır fakat ameliyat durumu insanı biraz endişelendiriyor. Tecrübeli anneler lütfen tecrübelerini önerilerini yazsın.
Hastaneye giderken neler hissettiniz?
Hazırlık aşamasında odada neler yapıldı?
Sonda odada mı takıldı?
Uyuşukluğunuz kaç saatte geçti?
İlk yürüyüş gerçekten çok mu zor? 😕
Anestezi iğnesi tek seferde mi tuttu?
Bebeğin çıkması dikişler vs kaç dakika sürdü toplamda?
Sakinleştirici yaptılar mı ve nasıl hissettiniz? Uyudunuz mu yoksa sarhoşluk gibi mi?
Emzirme durumunda neler yaşadınız?
Burda okuduklarım bana moral oluyor. Benim gibi olanlar varsa hepimize fikir ve moral olsun 🤰