Merhaba arkadaşlar 15 gündür burun tıkanıklığı vardı zor nefes aldığım için geceleri uyuyamıyordum geçer diye bekledim ama 2 gündür gribe çevirdi burnum hala tıkalı ama bi yandan da akıyor, öksürmekden ciğerim parçalanacak neredeyse,bademciklerde şiş, boğazda hırıltı çok kötüyüm ıhlamur,süt,bal,ılık limonlu su hepsini yaptım geçmiyor acile gitsem bakarlar mı??