Gizimli3457 Kızlar yerleşme kanaması oldu çok az geldı sağ kasığımda batma yanma hissi göğüs hassasiyetı hafıf bulantılarım var bu yerleşme kanamasından sonra ne zaman idrar ve kan testı yapılır acaba bulgusu olan
Bebek-geliyor Gizimli3457 merhaba, bende yerleşme kanaması yaşadım 4. Haftamda bebeğimi öğrendim kanama 11 gün sürdü doktor kan testide yaptı idrar da gebelik başından beri progestan kullanıyorum 5. Haftamda kesesi göründü. Şuan 7+3 deyim. Siz doktora gittiniz mi ?
Nursimali Gizimli3457 suan test yapsan varsa cikar beklemene gerek yok canimm benimde oype olmustu ayni gun test yaptim cikmisti