Kızlar çok sık idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum evlenmeden önce böyle birşeyin adını bilmezdim. 15 haftalık hamileyim daha sık geçirmeye başladım. Artık korkuyorum bebeğe ciddi bir zararı olacak(kalp durması gibi) böyle birşey olur mu? enfeksiyondan kaynaklı bebekte sıkıntı çıkan oldu mu?