Mziyaa Merhabalar, bebegimiz bi sure bizimle ayni odada kalacagi icin ekstra suanda oda yapmayi dusunmuyorum. Sizce anne yanina nasil besik almaliyim ?
Arinna Mziyaa Bende aynı sizin gibi düşündüm ve anne yanı beşik aldım bebekonfordan sallanıyor. Tekerlekleri var kolay taşınıyor. Organik bir beşik. Cibinlik seti de içinde geldi çok güzel yatağı da içinde rahat ettim
Babyy1S Mziyaa babytech hepsiburada sayfasindan aldım karadenizde oturdugum icin 5 günde geldi gürgen ağacindan yapımı boya kesinlikle yok uyku seti cibinlik.icindeydi bi bak istersen bir suru ozellikleri var
Edsn Ben anne yanı beşik alacağım çünkü geceleri bebekle özellikle ilk zamanlarda çook ilgilenmek gerekiyor ,elimi uzattığımda yanında olduğumu hissetmesi benim onu hemen uyutabilmem gerekiyor diye düşünüyorum o yüzden prego vb.anne yanı olsun dedik👍
Arinna Edsn Ben burda ki bir mağaza aracılığı ile aldım. 29. Haftaydı aldım. 30. Haftamda dedim çocuk geliyor erken doğum riskim oldu çünkü dediğim gün hemen kurdular sağolsun hatta fazla malzeme verdiler bize içi için rahat edelim diye
Arinna Edsn Teşekkür ederim. Doğumunuza varsa daha sipariş edin isterseniz ya da ilgili firmayla görüşün.
Arinna Mziyaa Beşik kurulu evde anneme geldim. Foto atmayı buraya bilmiyorum canım. Bebeğim 3 aylık kullanıyoruz biz aktif
Babyy1S Mziyaa yatak sünger icine göcmüyor yastik 2 tane gonderildi elyaftan yorgan elyaf tan korumalık 3tane oda elyaftan ben cok begendim ben yine icine yorgan ve nevresim takimi alicam cnku kış bebegi oldugu icin kullanıcm
Deleted5544 https://www.hepsiburada.com/baby-bee-dogal-anne-yani-besik-pembe-60-x-120-cm-p-HBV00000HIHBG?magaza=Hepsiburada ben bunu kullanıyorum cok memnunum ☺️