Merhaba 17 haftami dün doldurdum. Bu sabah uyandığımda bir göğsümden süt gelmişti. Bugün de ara ara sarı renk ve koyu kıvamlı bir akıntı olarak devam ediyor. Göğüs ucumda da biraz kaşıntı var. 🙄Doktorum izinde kendisne danisamadim. Hemen kontrol edilmeli mi yoksa normal bir durum mu başka bir doktora hemen gitmeli miyim ?Ne yapmalıyım,böyle bişey yaşayan oldu mu paylasabilrseniz sevinirim 😊