Ruki Zeynep-12 normal doğum düşünüldüğü için vermiyorlar canım ben her gitmemde ısrarla soruyorum ama bebek ne zaman isterse o zaman gelir diyor ☺️ Bir de ilk hamilelikte genelde gününü tamamlıyorsun dedi ben de kendimi ona göre hazırlıyorum 😇
Hta Zeynep-12 bnmde 37+3 ama dr henuz bise demedi sali gunu kontrolum var insallah bise soyler merak ediyorum ve artik gelsin istiyorummm
Degisken Ben bu çocuk 38de gelir dedikçe dr öyle düşünürsen son günler geçmez sen 40..41 diye düşün diyor:) 37.6 yım
Esinymn 37+1 im diğer iki çocuğum normal oldu bu da normal görünüyor bakalım oğlum 40 hafta kızım 39 haftada geldi bakalım bu pamuğum ne zaman gelicek 😍😍