22 haftamdayim karnım bana küçük gibi gelio ama doktorum iyi dedi bide çok sert mi olmasi gerekiyor benimki yumuşak kiloda etkiler mi acaba bebeği baya baya hissetmiorum kiprasimlar oluyor sanki karnimda kız cinsiyeti göbeğim resimlerde gördüğüm gibi yusyuvarlak falan değil bunları düşüne düşüne kafayı yedim yardım edin