7 aylık hamileyim ve şehir hastanelerin de doğum yapmak istiyorum yapan varsa yardımcı olabilir mi bazı konular da tedigirnim ilk gebeliğim olduğu için duyduğuma göre sen hariç kimse hastaneye alınmıyormuş ilk doğum olduğu için korkuyorum ve yanımda birini görmek istiyorum alıyorlar mı refakatci olarak birini yanınıza bir de istesek özel oda tutabiliyor muyuz doğumu nasıl oluyor bana bilgi verebilir Misiniz 😊😊