Angelada canım belkı terde olabılır suda olabılır senınkısı bılmıyorumkı ılk gebelığimde 37+5’te önce arkaya doğru su sızıntısı olmustu ama geldığını hıssedıyordum suyumun sızıntı şeklınde doktora gıttım doğum yaptım ama bana olan su deıl şuanda terde olablr dıe dusunuyorum gene kafana takılan bısey varsa doktora randevu al bır görun derım ıçin rahat eder enazından su olsa mutlaka hıssedersın