Canselugr Uyumuştum uyandım boyle bı ıslaklık farkettım esortmana da gecmıs cok degıl ama sancı falan da yok akıntımı dıyr baktım oda degıl bılemıyprum nekı axa su nasıl oluyor
Misssimsek Canselugr kokusu falan var miydi. Benimde hep.islak gibi ama ter diye düşünüyorum. 37 haftaligim Salı günü kontrolüm var doktora sorucam
Zeyneptoprak Canselugr ter akıntı idrar olabilir canım su o kadar az ve zaman aralığı o kadar uzun olmuyo
Habibebrn İki gün önce aynısı bnmde oldu. Devamı gelmedi ama bugn sabh gene ıslaklık vardı iç çamaşırimda ne olduğunu bnde bilelemedim
Canselugr Misssimsek kokusu yok tu ama akıntım cok o dıye dusundum ama degıl o sıvı seklınde gelmıypdu su dıye dusundum bıdaha olmadı
Misssimsek Canselugr inşallah su değildir. Böyle bilmemek de çok zor yaa. Birde hava çok sıcak ter de olabilir. Akıntı olabilir. Idrar kaçırıyor olabiliriz. Çok fazla olasılık var.
Canselugr Misssimsek hayırlısıyla bı kucagımıxa alalım 🤰 🙏 ılk gebelık bılmıyorum cok olasılık olunca aklım karısıyo