Izmır buca kadın doğuma giden var mı memnun kaldığınız bi doktor var mı?
izmirlii-35 vallahi gitmedim ama bende burda bekleyeyim .
izmirlii-35 can ata ya gidiyorum 10 haftaliktan bu yana çok memnunum
izmirlii-35 şuan 34 haftaligim
????
??
Busragozer Giden yok sanırım
Kesinlikle Mehmet Bora Bozgeyik. Çok ilgili her soruna güzelce cevap verir kibar bir doktor