rmys_ betusumm ben gidiyorum Aytül hanıma, 24. haftamdan sonra doktorumu değiştirerek geçtim Aytül hanıma. Şu an 30 haftalığım
betusumm rmys_ memnunmusun peki? Nasipse 18 Ocak için randevu aldım. Hem Normal aylık muaynem olsun hemde tanışalım diye. Bakalim nasıl olacak çok heyecanlıyım.
rmys_ betusumm ilk etapta biraz soğuk biri gelmişti bana ama zamanla daha ısındım, şu an için memnunum yani