Gd1992 bence alablrsnz bende 14 şerden sonra basladım. Alınacak belli baslı seyler var. Ben reflü yatagını bimde görüp almstm. Babynesti set olarak almdm bana gereksiz geldi sadece babynest ve emzirme yastıgı seklinde aldm. Suan 23.haftadym oda esyası (odayı bıraz büyüynce yapıcam zaten yanmzda yatıcak) bebek arabası dışında bikac sey dışında, eksk kalmadı şükür sonlarda sıkısyo İnsan zaten yurumk bike zorlasyo.