pamuk32 benim kolumun daha yukarısında çıkıyor böyle sıcaktan oluyor diye biliyorum çünkü ben omega ve kan hapından başka ilac kullanmıyorum bunları da kaç kullanıyorum yeni cıktı önceki hamileliğimde de bu aylarda geçmişti o zamanda aynı yukarıda çıkmıştı hatta kaşınıyor bazen. Sizin kolunuzdaki benim 20 aylık oğlumun basında alnında çıkanla birebir aynı oda çok terliyor ve ardından hemen bunlar beliriyor terlemediginde daha sönük bir hal alıyor