Merhaba,12+1 haftalık hamileyim.Özellikle akşamları karnım gergin ve şişkin oluyor hafifte ağrılı.dün doktora muayeneye gittiğimde belirttim,ultrasonda baktığında kasılma var dedi.Rahim dar gibi konuştu.böyle bir durumla karşılan anneler var mi acaba? Sağlıklı doğum yapan ? Veya düşükle mi sonuçlanır acaba ? Bu haftada bu kadar gerginlik normal mi? Haftaya bikez daha gideceğim doktora ama birde size sormak istedim