Kiymetlibebek kizlar bebegim az kilo aldigi icin doktorum.38 ci haftada dogum yaptiracak suni sanci ile bilgisi olan varmi yada ayni durumda olan ?
Caglaaa14 Kiymetlibebek 35 hafta da 2200 gr di benim de doktor 37 kadar bekleyeceğiz ona göre erken alabiliriz bebisi dedi Benim de canim 🤦🏼♀️ Senin kaç Suan
Kuzeymasal Kiymetlibebek 38 erken değil ki? Ben kıZımı 38 de doğurmuştum. 2990. Anne karnında çok az kilo alıyordu. Ama erken doğum denemez 38 . Haftaya
Caglaaa14 Kiymetlibebek 38 e bana da gün verir büyük ihtimal insallah normal Doğum olur bebek sağlıklı doğar ben de korkuyorum valla insallah sağ salım doğarlar
Caglaaa14 Kiymetlibebek aynen canim 35 de 2200 du karin bölgesi geri kalmış dedi 37 de tekrar bakıp ona göre gün verecek
Kiymetlibebek Kuzeymasal evet canim degilmis normal sayiliyormus sendemi suni sanci ile.dogurdun kilosu iyiymis ama dogdugunda 😊
Kuzeymasal Kiymetlibebek isteğe bağlı sezaryen 😁 2700 ile taburcu olduk☺️ Emmedi sarılık falan derken düştü. Normal doğumdan tırstığım için yapamadım😁 şimdi 33 haftalık hamileyim yine 38 de doğuracam😁