Aysenes Hasyas07 normal canim ayaklari aşagıda kasıktaysa ord hissedersin ben hep orda hissediyorum 29+1 oldm
tuubaeylulanil Hasyas07 benimde şuan 24 ama 22 lerde kasığımda hareketleri oluyo deidm büyüdüğü için ayakları oralarda olabılır dedi doktorum bencede kanaman agrı vs yoksa sorun yoktur inşallah
Nuris90 Ben de bazen asağida hissediyorum 20. Haftada yukarda hissediyordum surekli değisiyorlar ağrin sizin kanaman yoksa korkcak bir şey yoktur muhtemelen