sibeell24 Kızlar 30. hafta girmek üzereyim sola yattığım anda kalbim carpiyo midem bulanıyor nefesim kesiliyor neden sizce böyle olan var mı ?
_Mrv_ sibeell24 evet benim de sola dönünce böyle bir sıkıntım var.. sağa döndüğümde çok daha rahat nefes alıyorum 🧐sağ kolumu sola dönükken yüksek bi yastığa koyunca rahat ediyorum göğsüm sıkışmıyor
a_gzde sibeell24 ben de 30 haftalığım ve sola yatınca nefes nefese kalıyorum boğulcak gibi oluyorum kalbim çarpıyor.sıcaklar da etkiliyor ama bence. Her zaman değil de ara ara oluyor bu
YelizDurmus sibeell24 benimde öyleydi yastığını yükselt başka bir yastık bacak arana ve yanına da yastık koy çok rahat edeceksin 😂 eşim pek rahat edemedi ama ben yüzümü yukarda tutarak rahat ettim