Busradonmezus Bebek dönmüş yeni acaba ondan mi iki gündür biraz belim agriyor biraz kasiklarim sizliyor
basakaydemir Yalancı sancılar olabilir. Bel ağrısı çok normal kanala yerleşiyor bebek ve yerleşirken büyüyor ben 37. Haftadayım bende de aynısı oldu 34-35 de . Doktora sordum normal dedi. Korkma :)