ZehraM2 bnnzerdgdu valla kullanma vs dediler ama ben kullandım 8 gün efedersin lavaboya çıkamamıştım lavman biraz rahatlatıyor denenebilir
Ayyucebanu bnnzerdgdu kullan canım ben beş altı kere kullandım bi ara ne yaparsam yapayım bağırsaklarım çalışmıyordu o dönem e.s enema diye yetişkinler için olan lavmanı kullandım rahatlatıyor hemen
firuzeelmi Simgek vah vah kabız oldun ? Ben ölüyorum karın ağrısından😀kaç gündür afedersin tualetde kaldım resmen şimdi de öğleyim ne yersem hop gidiyor