Mmmerve123 Kızlar 3 temmuza sağlıkocağı tetanoz aşısı için gün vermişti ve bne unutmuşum bu aşı çok mu önemli?? Yarın gitsem olurmu günü önemlimi
Rabiatrr Aramadılar mı sizi gelin aşınızı yapalım diye beni hep arıyolar yarın da gidip yaptırabilirsin bence
Mmmerve123 Rabiatrr yoo nisan gibi aradlar 3 temmuz aşınız var not alın dediler not almıştım ama aklımdan çıkmış tekrar hatırlatmadılar