Arkadaşlar merhaba🤗 36 Haftalığım ve yaklaşık 2 haftadır doktorumun kontrolünde lansinoh göğüs kremini kullanmaya başladım. ( göğüs uçlarını uyarmadan, masaj yapmadan) fakat sorunum şu; kremi geceleri sürüyorum ve mecbur üzerine atlet yada sütyen giyiyorum fakat krem bulaşıyor ve göğüste çok fazla durmuyor. Benim gibi kullanan ve buna bi çözüm bulanınız var mı ? 🙈 Göğüs Kalkan'larını şimdiden kullansam faydası/zararı olur mu sizce🙈☺