Hulya_ tugbaayvaci Ben bebek çikolatası ve lavanta kesesi hazırladım birde minik kutulara lokumlar hazırlıyorum o daha bitmedi hediye olarak bunları vericez insallah 😊
Arinna tugbaayvaci foto atmayı bilmiyorum canım ama ben bulutlu Gülen yüzlü anahtarlık yaptırdım çok güzel
Berilknur Oya48 teşekkür ederim 😍https://instagram.com/gifthomeshop?igshid=64n7x0i5ofox bu sayfadan yaptırdım kızlar 8tl tanesi
annecikk_ Hulya_ bencede cikolata cok mantikli magnet felan sevmiyorum sahsen ben kim assin benim cocugumu dolabina annemlerden baska😂🙈 boyle diyorum cunki bende dagitilanlari asmiyorum 😅
anneadayi91 annecikk_ kesinlikle katılıyorum. Az sayıda yaptırıp anneme ve kardeşlerimize vericem ben. Başkası napsın Allah aşkına 😂
tugbaayvaci Arinna canım ımg yükle yazıyorsun Google ordan resim seçiyorsun resim yükle de sonra oradaki resmî kopyalayıp link yapıştırıyorsun yükleniyor zaten sonra paylaş
ozlmnhl tugbaayvaci ben makrome anahtarlık yaptırdım imstagramda bi bayan yapıyor çok tatlı bir bayan düşünürsen eğer mu_fu_atölye ismi kapı süsünüde mandala makrome var ona yaptırdım çok güzel geldi.
inciiim tugbaayvaci canım ben hacı Şerif’ten isimli çikolata yaptırdım çok güzel tavsiye ederim Bi de instagramdan sekerci_diyarı diye bi sayfa var oradan akide şekeri sipariş verdim ama daha gelmedi😬 doğuma son 7 gün 😁