Tuna bence çok hoş bir isim:)
Eğer erkek olsaydı bu ismi verecektik Kumral Ada Mavi Tuna kitaninin karakteri ve karakteri cok sevdigimiz için anlamlı gelmişti. Eşinizle ortak bir şeyler bulup o şekilde koyabilirsiniz isim daha anlamlı olur.
Mesela biz Eylül ayında ilk karsilasmistik eşimle ve taa o zaman demiştik bir kızımız olursa adını Eylül koyacağız diye, Allah nasip etti:)