Güzel anneler merhaba vajinusmus rahatsızlığım vardı psikoloğa gitmiştim düzeldim ama tam olarak değil nerdeyse son 3 aydır bişi olmuyor zaten doğumum yaklaştığı için 35haftalık olduk doktoruma bu rahatsızlığımı söyleyince sezeryan daha iyi olur senin için hiç strese sokma kendini dedi ama ben hiç bi sıkıntı olmazsa normal olmak istediğimi söyledim. Sizlerden böyle rahatsızlığı olup normal yapan var mi ve öneriniz nedir rica edersem yardımcı olur musunuz 🙇🏻♀️