Hilalyusuf Oğlum olsaydı eymen ata koyacaktım sonra vazgeçtim tek isim olsun dedik kıvanç ismini beğendik ama oldumu olmadı çünkü kızım olacakmış GÜNEŞİM gelecek nasipse😊