Minikpirincim canım ben de çok araştırdım iki hafta önce yaptırdım bende her yerde çok pahalı geldi bana Nisa hastanesini de aramıştım bana iki doktor söyledi biri radyolog biri perinatolog eğitimi almış kadın doğumcu dedi ama ben güvenenedim doktorum bana özellikle perinatologa git demişti detaylı için daha iyi diye doğan hastanesine gittim 350 tl ve perinatolog uzmanıydı yarım saat boyunca her detaya baktı çok memnun kaldım bilgin olsun diye yazmak istedim yine tabi senin tercihin 🤗