Kawaharada Ablam dün doğum yaptı kızının adını Asya koydu 🌸 benim oğlum olacak Kasım ayında inşallah ama kız olsaydı kesinlikle Zeynep koyacaktım 🌸🌷
Didi6 Lalammm Gülce çok güzel gerçekten 🌸 Zümra ismini iyi araştr canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/zumra-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html
Srzrk Tugbax68 Hatıra demek ☺️ Kürtçe de bazı bölgelerde anne demek. Anne ve hatıra anlamları birleşince güzel oluyor bizim için 😀
DilanDag Tugbax68 lavin nilda Eslem seçeneklerimiz arasında eşimle 28 haftaya giricez karar veremedi😔