Valla 36 haftadayım 25 ten beri ödemim var ayaklarım 3 numsra büyüdü… tuzu tamamen bırsktım ama hiç geçmedi yüzümde bile var görenler albüm olmuşsun diyor bilemiyorum… birkaç gündür hiç kalkmadım yataktan hastanede olduğum için ayaklarımı sürekli uzattım biraz fayda etti sanırım sislikler biraz azaldı. Terlikle geziyorum resmen plaj terliğiyle hemde başka terlik bile olmadı ayağıma 😁😁 hobbit gibiyim 🤣 doğumdan sonra tamamen geçiyormuş sanırım, yaşayıp görücez ☺️☺️