Merabalar sevgili hamişler Allah hayırlı zamanda bi avazda hepinizi kurtarsın diyerek başlayayım :)
40+4 e dek bekledk gelmezse yatışım için randevulaştık 26 haziran cumaya canım doktorumla. Bebeğimde 2 kordon vardı boynunda başı yerleşmişti ama tüm sürec boyunca sancı acılma hiç bişi olmadı. Sabah 7 de yatışım yapıldı 7.10 da suni takıldı. 10:30 de gayet hafif geçti sancılar benim için yani böyleyse cok rahatmış dedim :)) 10:30 ta acılma 1 cm bile olmamıştı yok dencek kadar azdı :) fitil taktılar sanırım rahmin yumuşaması için 1 saat sonunda hem nişanım geldi hem de açıklık 1.5-2 cm oldu yarım saat nst 1 saat odada plates topu yürüyüs şeklinde devam ettik 12:30 gibi açılmam 3 cm e yakındı ama öyle cok dayanılmaz değildi sancılar 5 dakikada bir 40 sn sürüyordu geçicek nefes al ver tekniğiyle atlartıyordum :) suyumu patlattılar ebeyle doktırum o zaman işte gerçek sancıları hissettim ama plates topuyla zıplamak iyi geliyordu neyse saat 2 bucuga geldiğinde 5 cm olmuş acıklık ve dedim ki epidural hocam :) baktılar gayet iyi acıklık tamam dediler uygun epidurale 2:45 te epidural takıldı o açılmayı hızlandırdı 5cm acılma 10 dakka da 9 cm oldu ve 3 te doğdu minik kulum 2 ıkınmada :)) ben saatlerce sancı cekmeyi göze almışken gerçek anlamda 2 saat filan sürdü sancılarım ki yine altını ciziyoeum katlanılmaz değil suni sancıyı gözünüzde büyütmeyin . Doğum anında da acı cekmemek cok güzeldi iyi ıkınınca bebişin kayışını hissettim zaten inanamıyordum ama toplam yatışımla beraber ki 2-3 saat sıfır acılmayla oyle oylamaca diyebilitim 7 saatte geldi minik Hüma Kuşum :) çok şükür Rabbim herkese kolay hayırlı doğumlar nasip etsin :) çamlıca medipolde yaptım bu arada çok çok memnun kaldım.