hulya1406 Ebru1919 Sincan Başak tıpa gidiyorum detaylı ultrason içinde oraya gidicem aynı zamanda şehir hastanesine gidicem oraya da randevu aldım.Siz nereye gidiyorsunuz ve ne kadarlık oldunuz ?
Gunsss Ali İpek e 500 TL ye yaptırdım. Cd rapor renkli baskı fotoğraf ve whatsap tan fotoğraf veriyor 45 dk falan sürüyor
Gunsss Prensesimamine çok memnun kaldım bebeğim yüzünü göstermedi görmek için çok uğraştı emek verdi. Evet akşama veriyorlar randevuyu
hulya1406 ikizkelebeklerim06 göksun İpek uygundu bana gün olarak çünkü çalışıyorum.Ona aldım hiç gitmedim denemek istedim şehir hastanesini.Siz nereye gidiyordunuz ?hangi doktora ?
ikizkelebeklerim06 hulya1406 ben de çok duydum şehir hastanesini ben de randevu almak istiyorum Sami Ulus a gidiyordum ama memnun kalmadım pek ultrasonlar güzel degil
hulya1406 ikizkelebeklerim06 burdan çoğu kişi memnun.Odalar tek kişilik özel oda gibi,her gebeye bi ebe düşüyor dediler refakatçı yokmuş sanırım virüsten dolayı çok güzel ilgileniyorlar dediler.