Meralvedatazer Kızlar az önce bir sıcaklık hissettim ve sümük şeklinde küçük bir parça sarı renkte parça geldi nişan mıdır gelen acaba?😱38+1
Dilarakguel Valla benim ilk doğumumda ne nişan geldi ne bişey o yüzden bende şimdi anlayamıyorum geçen sümüksü bir akıntı geldi fakat kan yada ona benzer birşey gelmedi. Bendede aancı var açılma yok bekliyorum 🧐
Dilarakguel Meralvedatazer o zaman bendekide nişandı demek ki. Dün sancılarım 45-50 çıktı doktorda. Suyun gelirse hastaneye git diyor açılman henüz yok. Anlamadım nasıl iş
Dilarakguel Meralvedatazer 38+2 olduk. Sancılarım cuma günü nst de 45-50 di normal kontrole gitmiştim doktoruma. Henüz açılman yok dedi. Bir gün öncesinde gece Hastaneye gittik apar topar sanırım geliyor dedim onlarda eve yolladı sancım 40-50 olmasına rağmen. Bende eve geldim küvete giriyorum ev işi derken bekliyorum bugün sol kasığımda ve hafif sağ kasığımda arada bir batma sancısı oluyor. Kendimi dinleyip duruyorum resmen 😅 sen ne durumdasın?
Meralvedatazer Dilarakguel bende 38+1 bende geçenlerde adet ağrısı gibi sancıyla gittim ama düzensiz çıktı sancılar doktor yalancı sancı dedi😂bana da doktor rahim ağzın çok kısalmış 12 mm olmuş dedi her an doğum yapabilirsin dedi bekliyoruz bizde herkes doğurmadın mı diye soruyor 🤣🤣
Dilarakguel Meralvedatazer banada ya sorma. Esimler 11 kardesler 6 halasi var. Hepsi merakta 😄 düsün artik..