Selinanne perihankrkya Berfin_kycn benim de 17. Haftamda oldu ilk kez ben de endiselenmistim ilk başta 😕
Berfin_kycn Selinanne ben ilk endişelendim ama kaynanamdaydım ogün görümcem farketmişti neden erken geldi dedm korktum normal dedi bazılarında erken geliyormuş sonra doktora da sorunca o da normal dedi ve hala öyle geliyor🥰
Yeliz1905 Gonci benimde yükselti ilaçlarla düşüyodu 😊 ben şuan 34 haftalıgum ama 30 dan oncede olmustu
Gonci deniztekin 3 aylıkta bilmiyorum canım ama sıkma bence oynamada erken doğumu tetikliyor ben son ayımdayım yinede sıkmıyorum ellemiyorum hiç