bebeklerim__ Gunesruzgar benim duyduklarim çok iyi yonde canım ama tabiki Allah tabiki iyi insanlar ile karşılaştır sin 😍
0625 Etlik berbat aşırı kalabalık sıfır ilgi. Şehir hastanesine ablam kuzenim gidiyo onlarn son haftaları aşırı övüyolar Eğer durumun varsa güzel Bi araştırma yap özele git derim
Gunesruzgar 0625 durumum yok canım ya olsa keşke yeni daha araba borcuna girdik üstelik o zaman bende şehir hastanesini düşüneyim
Sema09 Kızlar kaç haftalıksınız belki aynı anda doğururuz bende şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum 😌
DuyguY Gunesruzgar bence çok güzel kuzum tertemiz ferah bi hastane ilgilerini de seviyorum ben polikinklerde bi hemşire bi asistan bi prof doktor var ☺️
Gunesruzgar DuyguY o zaman bende orayı düşüneyim kuzum bide benim erken doğum riskim var orası daha mantıklı olur şuan 35 haftayiz küçük küçük ağrılarım çıkıyor