Merry_8 67380ipek benimde sertleşmeye başladı karnım🤷🏻♀️ 30+4′üz diyorum ogluş gene bi yerlerini dayadı🙈
bebegim_28 67380ipek kuzum otururken yumuşak oluyor bazen bazen sert oluyor bi sabah kalkıyorum karnımın şişi inmiş yumuşak bi sabah kalkıyorum taş gibi belki zaman ilerledikçe sertleşir sen içini ferah tut ben inanıyorum akşama senin uyuşuk kızdan güzel haberler alıp geliceksin🥰😘😘 bizimkilerin canı tatlı çıtkırıldım olucaklar
67380ipek Wonderanne valla normalde yumuşak olması gerekyrmş galiba bilemedim bugün doktor kontrolünde sorucam
RabiaMG 67380ipek benim ayaga kalktigimda sertlesiyor ve zor yuruyorm nerdeyse. Doktorumda sertligin normal olmadigini doguma yakin olmasi gerektigini soyledi lekelenmem olmustu progestan kullanip dinleniyorum evin icinde biraz yuruym tas gibi oluyor.
Rabia95 67380ipek 22. Haftadayız ve benim ki genel olarak sert hatta bazen o kadar geriliyor ki aha şimdi çatır çatır çatlıcak diyorum. Normal de göbeğim yoktu ondan heralde, bebeğin hareketini de dün ilk defa dışardan gördüm iç karnım çok dar heralde 🤷🏻♀️
Rabia95 67380ipek sabahları yatakta uzandığımda hareket ediyor, sabah uyandığında yatakta biraz oyalan belki hissedersin :) ben kahvaltı yapmadan bir saat önce ilaç kullandığım için yatakta oyalanıyorum o zaman çok oynuyor :)