Yaseminelif 15 haftalık gebeyim kasigima bıçak saplanir tarzda ağrılar giriyor birden batıp geçiyor sizde de oluyor mu nedenini bilen var mı 🙄
07elf Yaseminelif bende 15+5 im aynı şeyler oluyor. Doktor kramplar olabilir demişti sıkıntı yoktur inşallah 🥰
Cansucasalin Benımde 15. Haftam bitmek üzere bende sağa sola dönerken yataktan kalkarken aynılarını yaşıyorum normal canım ☺️
Sevdaleo Benimde o haftalarda başladı 18+5 oldum solda geçmeyen kasık agrım oluyor halen ilk sag daydı şimdi solda özellikle yataktayken saga sola dönerken ayaga kalkkınca ve yürüyünce herkes norml diyor bende artık öyle demeye başladım :-)