Evet arkadaşlar hep hikaye okurdum normal doğum hikayelerini çünkü bende normal doğum istiyordum ilk oğlumu normal doğum ile dünyaya getirdim Buda normal olur diye düşündük hep ama bal oğlum 40+1 haftalık olmasına rağmen hiç bir belirti göstermedi ve karnım top gibi hep yukarıdaydı kanala inemedi açıklık hiç olmadı sancım oldu ama kanala inmeyi tetiklemedi maalesef 04.07.2020 doktorumuz kontrol için çağırdı nst çekilmem ile beni acilen alması bir oldu beklemeyelim boşuna dedi bizde eşimle tamam dedik bu arada spinal sezeryan oldum kesinlikle tavsiye ederim çok güzeldi 09.40 da oğluşum dünyaya geldi ağrı sızı hiç bir şey hissetmiyorsunuz keyifle bir doğum gerçekleştirdim. Rabbim hiç kimseyi doğum yollarında eylemesin sağ Salim bebişlerinizi kucaklarınıza almanız dileklerimle biz mezun olduk darısı sizlere sevgilerle…