Melegimveben doktorum bana ilk trimesterı doldurdugumuz için fitl kullanabiliriz artık demişti 12. Haftamda bende araştırdım şimdi senin söyledığın gibi 14. Hafta oluyor şimdi 13. Haftamdayım kullanmadım hala fitili doktor tabbii kiii de daha iyi bilir ama doldurmayı bekliyorum yanlıs mı yapıyorum acaba