Mevaaaa5555 Kızlar 25. Haftama giriyorum 6 aylık hamileyim diplerim felan geldi kendimi çok bakımsız hissediyorum. Ombre yaptırmayı düşünüyorum ya hamileyken yaptıran varmı. Zararı varmı ki kuaför yok dedi ama bilginiz varsa beni aydınlatın lütfen 🙏
Sibelsncar Mevaaaa5555 ben hamilelik başında yaptım olmadı çirkin oldu geçen bir daha boyadım ama boğuldum kokudan doğuma kadar boyamam herhalde olursa azcik diplerime yaparım
Sevdakumsal 18 haftalık ve 27 haftalıkken boyattım doktorumun izniyle ilk hamileliğimde de hep boyattım çok şükür sorun olmadı ama doktorunuza sorun siz yinede