Deletedmom337 haftanız erken değil bence bebeğin hareketlerini hissetmişseniz gün içinde biraz daha kasılma sürelerinin kısalmasını bekleyip gidebilirsiniz ☺️ Şayet doğumunuz öyle başlarsa çok şanslı olursunuz, biz 40+2 olduk kasılmaları bir sabahtan diğer sabaha hissediyorum sadece 😅