UrasEgeninannesi Gulgul93 8.haftamda başladım kullanmaya devam ediyorum hala 34.haftaya kadar devam dedi doktorum 30+3 üz şu an
Nezosikra Gezmis inslalah duyarsin canım sağlıklı hayırlı bi sekilde kucagina alırsin inslalah bebeğini rabbim yardımcın olsun