hulya_sncr47 İyi geceler hamiş anneler ayak yanması başladı bnde çok uykum var ama ayaklarımdan dolayı uyuyamıyorum ne önerirsiniz bana. 😔
buseyusuf27 hulya_sncr47 annem sırkelı su yap koy ayagını der hep atesını alsın dıye yapmadık cunku soguk suyla dus alyorm yazlık yerde otryorm ve nem cok yuksek hc yatamyorm 🙄
hulya_sncr47 cptrhb geceleri çok oluyor gün içinde pek hissetmiyorum da şuna cayır cayır yanıyor resmen😆😆😆
hulya_sncr47 buseyusuf27 sirkeyle pek aram yok duş alıyorum yada ayaklarımı yıkıyorum sürekli ama gece çok oluyor