emine0707 bebek sürekli vajinaya kafasıyla baskı yapıyor sebebi nedir ve hıçkırık mı bu nasıl ayırt edilir ben hiç anlamıyorum
cptrhb emine0707 31 haftalık bende öyleyim ebemiz başı aşağıda dedi mesaneye baskı yapıyor haraket ettikçe normal yani yapıcak bişey yok.
cptrhb emine0707 Yoo normalmiş hatta hafta geçtikçe daha çok baskı yapacakmış aşağıya normal yani korkma. Daha yeni başlıyoruz 😁
ZynpynZ emine0707 gebelikte böbreğimde büyük bir taş çıktı. Bebek oldugu için stent (ince boru gibi) takıldı. Doğuma kadar böbrekte idrar birikmesin diye. Bunun bir ucu da mesanede tabi ve bebişin baskısı arttıkça beni mahvediyor şu haftalarda 😔