iremuhammedd Merhaba kızlar bebeklerin gazlı olmaması için bebek doğduğunda anne sütünden önce agzına ilk bi çay kaşığı maden suyu verin diyorlar ne kadar doğru? Bilgisi olan var mı?
KumruZeynep iremuhammedd Bnde duydum öyle bişey gazlı olmasın diye ama ne kadar doğru bilmiyorum 🤷♀️
Bgmbgm iremuhammedd annemde duymuş bunu dün dedi hatta bana maden suyu verelim dedi doğunca dedim esimden ötürü sakin duymasın valla kızar sana 😂😂 ne bileyim cnm ya maden suyu biz bile içince ilk asitli gelio acaba asiti giidncemi verilecek
Obsesifk iremuhammedd evet kuzenim yaptı iki çocuğunada ikisindede gaz sıfır bende yapıcam inşallah unutmazsam Tabii doğuma girerken açacaksınız o asidi bi gidecek o yüzden kızılay almayı bile düşündüm çünkü biz normalde beypazarı içiyoruz aşırı asitli hoşumuza gidiyor ama kızılay o kadar değil hemen gidiyor asidi
gnc iremuhammedd canım onu bence biliyorum kardeşim yaptı hiç gazı olmadı ama o maden suyunu saatler önce açıp gazı bitiyor bende yapmayı düşüyorum
KubraatMacit İlk doğduğunda etki eder mi bilmiyorum ama ben kızıma 6. Ayından sonra verdim suluguna koyup tabi gazı gitmiş bir şekilde
huzur- Ilk bir kaç ay su bile verilmiyor maden suyu verilmesi ne kadar doğru doktorunuza danışmadan bir şey yapmayın bir kaç kişi yaptı diye doğru sayılmaz böyle şeyler