Kızlar merhaba enfeksiyonumdan dolayı çok yanma ve kaşınma var akıntısıda dahil çok acısı oluyor. Hele bu sıcaklarda daha da zorlanıyorum ilaçlarımı kullanıyorum ama pek fayda etmedi daha. Sizin bunun için öneriniz varsa yazarsanız çok sevinirim😔🙏🏻🙏🏻