Masalin_annesi Kızlar bayadır kuruyemiş ve meyve yediğim anda dilim yarılmış gibi oluyor ve çok canım yanıyor sağında solunda kabarcıklar çıkıyor. Başına gelen varmı sebebi nedir kkiii
kar_kristali Masalin_annesi canım karadut ağız yarasına birebir karadut şurubu da olur faydasını görürsün inş
Sumeyra-95 Masalin_annesi kesinlikle karbonat dene hemen faydasını görürsün elinle yara olan yere sür bana çok iyi geldi
Masalin_annesi Mom9272 benimde bi kaç aydır var önemli bişey mi aceba diye merak ettim normalde hiç böyle olmazdı
Mom9272 Masalin_annesi kusmanız varmı? Ben doktora çıkmıştm mide problemleriyle ilgili olabilir demişti doktor
Masalin_annesi Mom9272 yok hayır. Ama ne zaman bi ceviz yesem mesela yuttuğum andan 2 dk soonra dilim parçalanmış gibi acıyo 😔 yada meyve herhangi biri
Mom9272 Masalin_annesi herhalde gebelikte ki hormonlarla kaynaklı canım bende ilk gebeliğimde yaşadım çünkü yarılıyodu dilim kabarcık çıkıyodu yoğurt falan ye hemen acısını azaltıyor
Masalin_annesi Mom9272 ilk gebeliğimde yaşamadım ama bu çok zorladı önemli bi sebebi olmasında tek bi şekilde çekiliyo
Masalin_annesi Mom9272 takviye ilaçlarım var ama ben malesef ilaç yutmayı sevmediğim için bir türlü kullanamıyorum 😔 malum vitamin hapları çok büyük bir türlü yutamıyorum.. belkide budur sebebi pazartesi kontrolüm var doktora bi danışırım artık
Aybukeb Masalin_annesi benim o hep vardı dilim yarık gibi yaradır sürekli çocukken bile varmış annemler doktora sormuş doktor o zaman vitamin eksikliğinden olur demiş ama benim değerlerim iyi geliyor zaten vitamin hapını hep kullanıyorum bazı yiyecekler aşırı dokunuyor ceviz patlıcan gibi haklısınız alerjik diye düşünüyorum ben artık
Zavira16 Karadut pekmezini deneyin mutlaka. Ağızınız içinde çevirin bi süre günde 3-4 kere yapın bunu. Bi süre su içmeyin ki faydası olsun